Najczęściej zadawane pytania

  1. Czy towar jest dostępny od ręki?
  2. Kiedy otrzymam towar, jeśli zamówię go dziś?
  3. Jakie oferujecie formy transportu?
  4. Ile kosztuje dostawa?
  5. O której godzinie dotrze moja przesyłka?
  6. Czy poza ceną produktu są jakieś dodatkowe koszty?
  7. Czy mogę zwrócić towar?
  8. Dokonałem zakupu na firmę, jak zwrócić towar?
  9. Czy towar ma gwarancję i jak ona działa?
  10. Dlaczego zmieniła się cena produktu który chciałem kupić?
  11. Kto prowadzi sklep xeox.pl?
  12. Czy Xeox to zaufana firma?
  13. Jak długo istnieje wasz sklep?
  14. Czy mogę zamówić coś, czego nie mogę znaleźć?
  15. Jak mogę się skontaktować ze sklepem?
  16. Czy przy większych zakupach udzielacie rabatu?
  17. Czy moje dane są bezpieczne?
  18. Jakie są formy płatności?
  19. Jak mogę skasować swoje Konto Klienta w xeox.pl?

 

1. Czy towar jest dostępny od ręki?
Informację o dostępności towaru w sklepie internetowym znajdziesz na karcie produktu oraz liście kategorii. Jeżeli chcesz uzyskać informację na temat dostępności towaru w naszych oddziałach, skontaktuj się bezpośrednio z naszym sklepem pod numerem 32 261 81 16.
 

2. Kiedy otrzymam towar, jeśli zamówię go dziś?
Na czas realizacji zamówienia składa się czas niezbędny na skompletowanie zamówienia oraz czas potrzebny na dostarczenie go pod wskazany adres. Jeżeli złożysz zamówienie przed godziną 15:00 będzie ono mogło zostać wysłane tego samego dnia. Warunkiem jest dostępność wszystkich towarów na magazynie głównym, oraz to iż płatność musi zostać zaksięgowana na rachunku Xeox do godziny 15:00. W takim przypadku zamówienie dociera zwykle na następny dzień lub w ciągu dwóch dni roboczych od złożenia zamówienia.
 

3. Jakie oferujecie formy transportu?
Zamówiony towar możemy wysłać za pomocą firmy kurierskiej, dostarczyć do wybranego Paczkomatu InPost.
 

4. Ile kosztuje dostawa?
Koszt dostawy uzależniony jest od ilości zamówionego towaru, wybranej formy wysyłki i płatności. Jest on zawsze dokładnie podany po dodaniu towaru do koszyka.
 

5. O której godzinie dotrze moja przesyłka?
Ze względu na charakter pracy kurierów, przy standardowej przesyłce kurierskiej nie ma możliwość wybrania godziny dostarczenia przesyłki. Istnieje jednak możliwość skontaktowania się z firmą kurierską w celu uzyskania telefonu numeru do kuriera albo zapytania o daną przesyłkę. W tym celu należy przygotować numer swojej przesyłki wysyłany przez nas po realizacji zamówienia.
 

6. Czy poza ceną produktu są jakieś dodatkowe koszty?
Poza kosztem (ceną) samego produktu, może zostać doliczony koszt transportu, oraz ewentualny koszt wynikający z formy płatności. Wszystkie koszty zawsze podane są szczegółowo po dodaniu produktów do koszyka.
 

7. Czy mogę zwrócić towar?
Sklep Xeox działa zgodnie z Polskim prawem. Towar zakupiony przez osobę fizyczną w sklepie Xeox można zwrócić w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki poza wyjątkami określonymi w ustawie. Szczegółowe informacje na ten temat odnaleźć można w regulaminie pod hasłem § 10 Prawo odstąpienia od umowy. Zwrot towaru zakupionego przez firmy nie jest możliwy.
 

8. Dokonałem zakupu na firmę, jak zwrócić towar?
Polskie prawo nie niestety daje możliwości zwrotu produktów zakupionych przez firmę. Prawo do zwrotu przysługuje wyłącznie konsumentom, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
 

9. Czy towar ma gwarancję i jak ona działa?
Czas trwania okresu gwarancji każdego towaru, można sprawdzić przed zakupem na indywidualnej karcie towaru w sekcji "Szczegóły".
 

10. Dlaczego zmieniła się cena produktu który chciałem kupić?
Oferta sklepu Xeox zależy od oferty dostawców oraz wahań kursów walut. Dlatego może się zdarzyć, że cena wybranych produktów może się zmieniać nawet kilka razu w ciągu dnia. Sytuacje takie są jednak rzadkością. Warto pamiętać, że ceny zamówionych produktów nie zmieniają się. Zamówiony produkt otrzymasz w cenie z zamówienia, niezależnie od zmian ceny tego produktu w sklepie.
 

11. Kto prowadzi sklep xeox.pl?
Sklep działający pod adresem xeox.pl prowadzony jest przez firmę id Design Adam Cyroń. Firma jest wpisana do rejestru działalności gospodarczej CEIDG. Numer NIP 6341758327 , numer REGON 277658087.
 

12. Czy Xeox to zaufana firma?
W ciągu dwóch dekad swojej działalności na rynku polskim firma Xeox zbudowała silną i solidną markę cieszącą się zaufaniem sporej rzeszy konsumentów. Nadrzędnym celem założycieli firmy Xeox jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta.
 

13. Jak długo istnieje wasz sklep?
Działamy od 2001 roku i od tego czasu zdobywamy coraz więcej usatysfakcjonowanych klientów.
 

14. Czy mogę zamówić coś, czego nie mogę znaleźć?
Jeżeli nie możesz znaleźć interesującego Cię produktu, skontaktuj się z nami pisząc na adres sklep@xeox.pl. Zweryfikujemy, czy jest możliwość sprowadzenia poszukiwanego produktu specjalnie dla Ciebie.
 

15. Jak mogę się skontaktować ze sklepem?
Ze sklepem Xeox możesz skontaktować się na szereg różnych wygodnych sposobów. Najpewniejszym z nich jest kontakt za pomocą adresu sklep@xeox.pl. Możesz również skorzystać z zakładki Kontakt i wypełnić formularz kontaktowy. Jeżeli preferujesz kontakt telefoniczny, zadzwoń pod numer 32 261 81 16.
 

16. Czy przy większych zakupach udzielacie rabatu?
Staramy się by nasza oferta była zawsze możliwie najkorzytsniejsza, dlatego nie zawsze jesteśmy z stanie zaoferować jeszcze lepszą ofertę. Jednak każda większa transakcja jest rozpatrywana indywidualnie, w zależności od zamawianego towaru i od jego ilości. W przypadku takiego zakupu prosimy o kontakt z nami, a spróbujemy przygotować dla Państwa coś specjalnego.
 

17. Czy moje dane są bezpieczne?
Dane osobowe podawane przez naszych Klientów są szyfrowane za pomocą połączenia SSL (Secure Socket Layer) i nie są nigdy przekazywane osobom trzecim. Wyjątkiem od rej reguły jest firma transportująca towar, która otrzymuje dane adresu do wysyłki. Wszystkie dane podawane po rejestracji są szyfrowane. SSL jest najlepszą formą zabezpieczania danych dostępną dla wszystkich stron internetowych. W przypadku usunięcia konta, wszystkie informacje są bezpowrotnie usuwane.
 

18. Jakie są formy płatności?
Podczas składania zamówienia w sklepie Xeox można wybrać jedną z następujących form płatności: przedpłata na konto, płatność gotówką kurierowi za pobraniem, płatności elektroniczne w systemie Przelewy24, płatność gotówką w oddziale, płatność kartą w oddziale.
 

19. Jak mogę skasować swoje Konto Klienta w sklepie Xeox?
Jeżeli chcesz abyśmy usunęli Twoje Konto w sklepie Xeox skontaktuj się z nami pisząc na adres sklep@xeox.pl. Napisz wiadomość, w której wyrażasz wolę usunięcia swojego Konta.